سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برق اضطراری دستگاه جوجه کشی

 دستگاه جوجه کشی پرورش دهنده موجوداتی زنده هستند و این موجودات برای رشد نیاز به دما و رطوبت مناسب و اکسیژن تازه دارند و در صورتی که دما و رطوبت از مقدار تنظیم شده خود خارج شوند و یا برای چند دقیقه به تخم ها اکسیژن نرسد، امکان از بین بردن جنین های درون تخم وجود دارد، این مسئله در دوران هچر بسیار مهمتر و حیاتی تر خواهد بود.

به همین منظور دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی اسکندری قابلیت اتصال به سیستم های اضطراری برق را دارند تا در صورت قطع شدن برق شهری، این سیستم های جایگزین فعال شوند. برای اتصال موتور برق به دستگاه باید از ترانس استفاده کنید تا جریان برق ورودی کاهش یافته و مناسب استفاده برای دستگاه جوجه کشی باشد. هم چنین می توانید ups های مناسبی را برای دستگاه های خود تهیه نمایید.

علاوه بر این می توانید برای اتصال باتری خودرو به دستگاه ها از اینورتِر استفاده کنید، inverter یا همان مبدل برق 220 ولت، وسیله ای است که برق 12 ولت خودرو را به برق 220 ولت شهری تبدیل می کند. در صورت نصب شدن این وسیله، هنگام قطع شدن برق شهری سیستم برق اضطراری به صورت خودکار فعال خواهد شد و در صورت وصل شدن مجدد برق شهری، به صورت خودکار غیر فعال خواهد شد و اقدام به شارژ باتری خواهد نمود.

نصب این سیستم ها بر روی دستگاه سفارشی می باشد و در صورتی که نیاز به تهیه هر یک آنها دارید با کارشناسان فروش کارخانه تماس بگیرید.